is not the end

inte haft tid till datorn så mycke nu på senaste. inget spec har hänt och inge nytt jag kan berätta, jo, har ja visst kom ja på, kamilla följde med mig och niklas till vansbro igår, han skulle på gymmet så vi satt och pratade lite om allt och inget typ. Tärry ringde och ville prata, så vi gick till libra och snackade lite, och allting löste sig, tack och lov för de :) <33
sen gick vi hem till niklas, och sen kom han hem, då började vi göra iordning mat, kycklingfileer beasås och potatis bollar i ugnen vet inte va dom heter, men fan så gött iaf :D sen bad, och niklas skulle lära mig dricka röttvin, för vi skulle ha e lite mysigt, men röttvin det är då verkligen inget för mig har ja då lärt mig, haha.
 kamilla åkte hem med tio tåget, så hon hann inte äta den goa maten med oss som synd va ;S
skit fint väder ute,och ja sitter vid datorn, ska snart gå och väcka niklas, sen hem till mig och hämta don osv :)  så det kanske blir grillning med tärry och co tonight, annars vet jag inte rkt vad det blir :) 
ha en bra dag gott folk.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kroketter heter potatisbollarna. :P

2009-04-20 @ 17:51:43
Postat av: Behira

Kroketter heter potatisbollarna. :P

2009-04-20 @ 17:51:58
URL: http://behira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0