.-¨

kass på att blogga, jag vet. Men inget nytt har hänt. Va vid pappa igår och såg på tv, grannfejden, helt sjukt stört program lär jag säga. Mamma har klippt niklas idag, vart så fint så =))  Ikväll ska jag vara med sofie, ska snart gå och möta henne, ska väl ut på byn eller någe. Niklas åker till venjan imorgon, så jag sitter och funderar vad jag ska göra, alla jag vet och känner ska ju långt bort åt fan, förutom ida som jag hoppas kommer och leker med mig. annars kanske det blir lugnt hemma med mammsen och tova, leif ska bort så det blir lugnt, haha ;D  En lugn kväll med malin hade ju inte vart helt fel.
och vart fan är kamilla? jo, i kuknorge, vill att hon ska vara hemma och umgås med mig!!
Hejdåhejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0