Ellen & Jappy =)

hejsvejs, min uppdatering har varit dålig. ska ta mida två sista dagar kortfattat iaf :)

Igår, så kom sofie och hennes sötahund hem till oss, så han och ellen lekte och hade kul :)


När hon åkte hem, så började jag och mamma och städa ur mitt gammla rum där uppe och kasta och sortera en massa skit osv. Sen vart det en te-fest, ( vi kallar det te-fest när vi dricker te och äter smörgås och pratar osv ) hehe.
Iaf så vart allt så sent, och kamilla skulle lägga sig tidigt för att göra sin sista dag på jobbet så va väl ingen ide. Så jag ringde madde vid elva då jag var färdig med allt, så jkag åkte dit och va med henne, åkte moped lite gran, eftersom vi inte hade nå annat för oss så tog vi oss en tur. Gammla minnen, nä'r man åker runt med mopeden och träffar en massa folk, men vi såg knappt en käft. Aja, vie ett två tiden åkte vi hem till niklas och sen gick dennis och madde hem och vi gick och la oss, men jag somnade inte förens vid halv 5 typ, och vart väckt i morse av niklas, och sen kunde inte jag somna om, så vi låg och stre och sen kom per hem och då såg vi på en film, klockan halv nio på morgonen, och vi två va vakna, vi som brukar sova till minst två iaf haha, herregud. ja, sen dess har vi vart öppe, sovit typ 4 timmar högst, och är sten trött. Ska snart gå och lägga mig och vila. Föresten så har vi gjort iordning lite mat tidigare idag med per, vart typ pita bröd kyckling och en massa sallad, as gött! nej, nu får det vara bra för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0