god morgon :)

god morgon god morgon
hör hur fåglar sjunger glatt
gor morgon gormorgon
i köör!


haha reklam skit.
Denna dag blirm nog en bra dag tror jag, dagen började iaf bra. När jag vaknade hade jag fått ett sms av min kära älskling, där det stod en massa gulliga saker!! Älskar dig hjärtat!

Ska snart upp och ducsha och äta lite frukost sen ska jag och tova till gullängen och se på fotboll. Sen så småning om hoppas jag att niklas kommer hem.

Gårdagen va rätt bra, fast det var lördag kväll och jag var rastlös och ville göra nånting. Men robin och hans kompisar kom hit och vi åt kräftor, räkor och varma mackor och drack te. Mormor var ochså med för den delen :) Sen skjutsa jag upp dom till pappa, bara rätt över vägen in på en lång liten in väg vid elva tiden så det gick så bra så, haha :D Sen åkte jag hem och jag och mamma tog bussen och hämtade dom alla som va uppe vid pappa och skjutsa dom på en fest här i äppelbo. sen åkte vi hem och spelade lite kort! Trevligt trevligt =))
Nej nu blir det frukost, ha en bra dag allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0