hej och hå här kommer vi örebro :D

sorry sorry för hemskt dålig uppdatering! Har ingen ursäkt heller, men orkar inte blogga varje dag, hade tänk blogg iaf varannan till och börja med, men blir knappt så. men aja, idag har iaf jag vart iväg till gullängen och kollat på tovas fotbolls träning :) sen efter det, så kollade jag lite på sannas fotbolls match. Satan va dåliga dom andra va i laget, och speciellt målvakten, haha, kort och knubbig och va typ bollrädd. Aja, ska inte klaga för mkt :D haha
Va hem till pappa nyss och såg på lite tv och snackade med han lite gran.
Imorgon fyller mamma år, 45 :) ska först gratta henne och äta tårta och osv. Sen firar nämligen jag och niklas ett halv-år imorgon. Så mamma har bjutt iväg oss på ett hotell i Örebro över helgen :) Skönt att komma bort lite gran och göra nånting annat än samma vanliga sakerna här hemma som man pysslar med. Tror jag ska köpa mamma ett kort på gymmet/ massage vid kristina så hon kan få massage osv. Det tror jag faktiskt att hon skulle behöva, ett lång pass med massage. Ja, vi får väl se da, kanske hittar nå annat fint/bra i örebor :) nej nu ska vi spela lite tv-spel och sedan sova och upp tidigt imorgon och gratta mamma :) Ha en bra helg, för de tänker vi ha :)

Niklas eriksson, jag älskar verkligen dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0