09-08-26

usch så trött jag va imorse, gick upp vid halv åtta. Velade ligga kvar och mysa med min bebis, men de kunde jag inte (tänkte jag) men om ja hade vetat av vilken kuk dålig dag i skolandet skulle bli så skulle ja ha luggit kvaR VID HAN... Helt önödig faktiskt. Va till sälen med ettorna, visade dom runt lite överallt osv. fick mat där, va dock inge gott alls, blött och kallt och trött som jag var så sov jag mestadels. tog bussen hem och nu sitter jag här, ska till kamilla så fort mamma kommer in, sen senare åker jag hem till älsklingen och myser. Imorgon ska vi va i köket lite gran, kökgruppen som ska va i köket på fredag och göra mat till alla andra vill säga, aja. nu ska jag gö nå vettigt. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0