14 december

jaha, då vardet måndafg igen da.. Känns som det bara är måndagar nu för tiden, dagarna går så fort. Jag hade varken tid elelr ork att skriva och lägga in bilder igår, igår var en slö slapp dag, väldigt slö. I fredags var vi vid niklas mormor och åt julmat, spelade kort och hade det allmänt trevligt :) Sov kvar där, och kom hem vid ett på lördagen och Kära lina kom oc hälsade på mig :) senare mot kvällen så åkte jag sanna och linan och kollade på syrrans julshox i bystugan, fick oss några härliga skratt av dom små goa ungarna. bilder kommer senare idag :) På kvällen kom tärry och hämtade oss och vi drog till vansbro och crousade runt i min röda snygga bil och spelade musik och hade det trevligt osv :) Stannade till vid flottaren och hälsade på en massa folk och sen gick vi hem och sov. trevlig kväll! :)

Igår, vart det ostbågar och soffpotatisar tsm med filmen "solstorm" sm gick på tv. helt okej film!


Jag och Marie har precis insett hur jävla mycket vi ahr att göra innan jul. Helst innan jul, naturkunskapen det tar ajg efter jul jag fattar ingenting av den.
tack och hej för mig!

du är det bästa som finns, niklas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0