21 december, tio månader med käraste bubben

Min kväll igår bestod av en långpromenad och en hel del pluggning. Prov idag i psykologi, vet inte alls hur det gick, kändes att det gick sådär, kunde gått mycke bättre. men men.. har två till prov jag ska göra idag ochså, ja, den som spar, han har! Sparar, och skjuta upp läxor, det är jag expert på att göra. Hm. Ja, annars så ska jag plugga idag med, har även svenska att göra, ska göra klar den så jag slipper fundera över det mer. 
 
Ja, förutom allt annat så är jag trött som ett as, somnade inte förens vid tre nångång, jag har iaf insett att ligga två stycken i en 190 säng, med en stor katt, det funkar inte. nej, det gör det inte. Jag lär ha en större säng, det är ett måste! Ligger som en räka och svettas, haha.


Well well.. Jag och min kära älskling har idag tillbringat tio månader tillsammans :) och jag blir bara lyckligare och lyckligare för varje dag som går med han! Jag älskar han mest av allt! ♥ =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0