23 december dan före doppare dan! :)

"Dan före doppare dan"

Efter att ha vart med mamma och tova i vansbro på alla affärer och handlat så har jag äntligen kommit hem, men utan karl, vilket var tråkigt! Men han kommer sen senare ikväll, fast inte för sent för vi hoppas :) Ska strax kladda i håret med hår inpackning och städa mitt rum och osv medans det verker i håret:)
Ikväll blir det lite julemys och invänta morgon dagen :) åh jag längtar tills imorgon. fast på ett sätt så gör jag inte det, för jag är rädd för att det blir lite kaos. Vill ju ha alla på samma ställe, vilket inte funkar. Är kaos redan.. Nej julafton är inte så rolig när man ska flänga runt överallt och vara här och där! HAde hellre haft alla på ett ställe. fast minus en i denna familj. ooops, shh.

nej, det får bli som det blir. Men nu ska jag göra nå nytta så hörs vi sen senare,
här får ni lite bilder sen tova åkte skoter med robin och lite bilder på ellen osv :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0