7 december

Att ligga och znosa på morgonen, är väldigt väldigt skönt, men livsfarligt ibland, då man är för trött.. Men trots att jag inte somnade förens vid halv två så tog jag mig upp imorse halv åtta och hoppa in i duschen och försökte bli pigg.. Men nej, det vart jag inte, utan jag har vart så trött att jag har skrattat åt precis allting idag, fan va drygt det är att ha såna dagar. fast väldigt skönt att bara få skratta ur sig och ha lite ont i magen och käkarna efter man skrattat, haha. Dagen gick iallafall fort, och det tackar jag för! :)
Leif fyller år, så vi har fikat lite och mormor och morfar vart här osv. Så det har inte blivit nå pluggning än, tyvärr. men jag hinner att göra det. eftersom jag har så tråkigt som jag har, tänkte jag se på andra avenyn som jag brukar se på datorn på måndagar, men just nu verkar det inte gå, utan man lär installera nå skit först, ser det ut som?! åh, fan blir tokig!
nu skulle jag ha haft min dator expert här.. Kom heeem nuu! :(

nej pluggning och försöka se på andra avenyn blir nu, först en kvälls macka! brb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0