midnatt rodner tyster här i huset

missnöjd över att de inte hade grejer som jag skulle ha i blge idag, enda iden att jag åkte dit var för att jag skulle handla den/det, men icke så nicke. Det var väldigt tråkigt! Vi tar det i mellandags rean, en försenad julklapp kanske är roligt att få, höhö! 
Ja annars, ja, jag har fått jullov och njuter av det som bara den. Tagit det lugnt ikväll, haft lite julstämming i detta hus i vansbro. och imorgon ska jag hem och ordna upp julstämmningen hemma, bättre sent än aldrig, så detså!

Nej, nu slår vi på en johan falk film och sen kryper vi ner och njuter av morgon dagen då man får sova ut, och desutom så är det ine vilken dag som heslt, uitan "dagen före doppare dagen" är det imorgon ja!
Nej godnatt, tråkigt ykligt inlägg, men har inge intressant att tala om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0