i wish my dream come true



Mjaha, restaurang hela dagen idag från ett till åtta :) gick bra, åt ihjäl mig typ bara, haha.
Åkte hem med Mister Bister, 70 hela vägen, haha, men vi kom hem iaf,  :D
i morgon blir de lika dant som idag, jobbigt, men ganska gött oxå :) kommer väl hem sent i morgon emd, förstår ja, :S usch de e inte så kul. men men , vi får iaf sov morgon, åker med 12 tåget till malung med sofie och julia :)

Kamilla Lie :) 
 Ja hoppas verkligen allting blir av denna vecka så du kan lägga allt bakom dig och börja om.  ja finns  här för dig, som ja alltid gjort och ja kommer alltid att göra det ochså, vad som än händer.. För mig är du bäst på alla sätt och vis, jag älskar dig min efterlängtade lilla struts <3 

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vilken lyckad bild! not..

Tack vännen , det ska bli skönt att lägga allt bakom sig nu , jag ska verkligen börja om och se framåt , snart är Kamilla Lie Back agan!

<3

2009-02-08 @ 23:53:42
URL: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0