DÅ KÖR VI ;)



Jaha, försov mig idag till halv tion , så de vart inge skola. Efter ett tag ringer tärry, så
då kom hon och hämta mig,va ner till vansbro och i järna och snurrade, fixade och
donade med allt. så nu är de klart iaf, blir blge ikväll, jag niklas och jesper, tärry kör,
på donken osv sen nå tok lr nått, märks hur vi gör, sen hem igen, till niklas :)  Kommer
bli en kukkväll :)Tog bussen hem , träffade Jossan, väldigt efterlängtad :) och sen såklart min
 kärastemalin :D Skiter nog i träninge, annars får dom vänta så länge. hade verkligen
längtat efter att få träna, men blir nog att ja får spänna fast mig bakom bilen och springa efter ända till blge, :D hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0