Ja ska ta min boll och gå till fotbolls plan

igår när ja skulle slå på min dato och gå in på internet strejkade datorn helt och rättsom de va helt dog, så en jävla säkring gick , va helt mörkt i mitt rum , vart lite läskigt, sen gick de igång efter ett tag, då testade ja igen med att så sätta på datorn som va helt dö, gick int nö hä int, haha då  började alla mina lampor att blinka i rummet , så de vart Nås disco ett tag , sen fixa vi de igen sen testa ja och byta utag, då gick de bättre, vette fan hur de gick til , men men.
somna fan inte förens vid halv 3 typ, ensamt. och forsov mig , precis som vanligt. idag är de fotbolls träning vilket kan göra mej gladare är på så dåligt humör så de kokar i mig känns det fan som. usch! Vill ha helg nu redan, orkar fan inte med den här skiten mer , massa prov och långa dagar varenda dag typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0