hej och hå!

gick upp vid halv elva imorse, gjorde mig klar och sen ålte vi ner till vansbro, vart avsläppt vid malin för att vi skulle till Falun och shoppa när hon slutade jobbet. Hämtade upp frida i järna, och drog vidare till falun. Hittade en typ nå linnen och en tunika av nå slag, och sen såklart det gammla vanliga jag brukar köpa när jag är iväg och handlar, vilket är ett måste, och det är leggins :D sen vart det inte så mkt, hittade dock inga skor, de som jag behöver mest :( men men!  sen kte vi runt och letade efter Donken i flera timmar kändes det som, hitade fan ingen utom den på stan men det orkade vi inte gå in på, så det fick bli OK mat, haha. Sen efter det vart det hemfärd. Nu sitter jag här och va nyss påväg till rättvik, men verkar inte bli nått eftersom allt vart krångel och skit. Behira och pata gick nyss, så nu sitter jag här själv, vet inte hur det blir, men verkar inte bli en kul kväll!  Vi får se hur allt blir, nu ska iaf jag dra och hoppas på att det blir en rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0