=)

skulle egentligen vart upp till malung idag med och jobbat lite och tjänat stålar :D men jag kände verkligen inte lust alls att göra det. Va helt trött och slut imorse, ont överallt, plus att jag är lite sjuk, förkylning ont i halsen och hostar snart upp mina lungor känns det som, skit jobbigt. TAr i så himla mycket när jag sak hosta så jag får ont i huvvu, jäävla rethosta.
Gick upp vid typ halv elva åt lite frukost och sedan gick jag och ellen ut på promenad, jag hade en väldigt fin outfitt :) blå,vit,grå,randiga pjamas byxor, en lila stor regnjacka och en mössa, plus att jag va nyvaken, ja, härregud. Men tur att det är i lilla äppelbo vi bor i, för här bryr sig ingen om vad man har på sig tror jag. Sedan städade jag mitt lilla stökiga äckliga rum, duschade gjorde mig kalr, och nu sitter jag här och väntar på min lilla niklas som åkte ifrån mig imorse för att åka på arbetsfömedligen. Ngra kompisar ska till niklas ikväll, så jag hoppas madde och dennis kommer så vi kan göra något roligt ikväll :) nu sak jag ner till mami, sedan far jag, ha en trevligt midsommar allihoppa :)

MY BABY-BOY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0