hejhejhej hemskt mycket hej :)

hejhej, länge sen man skrev nu.. Igen :/ Men har faktiskt inte tid att sitta vid datorn när det är sånt kanon väder ute :)
I onsdags åkte vi och kollade på kläder vid folketshus, fanns typ bara kärring kläder, men hittade väl ett linne ett par byxor och en stor munk jacka som va grå och mumma va skön den va ;D sen åkte vi hem och åt mat, sen till glatjärn och badade. Jag mamma tova hennes kompis mimmi och per och niklas :)
I Torsdags åkte jag upp till malung och jobbade lite gran vid lisbeth. Målade en veranda brun, vart väldigt bra faktiskt, men sten drygt kan jag lova, fyfan.. Aja, man måste ju göra nånting vettigt om man vill tjäna lite pengar såklart ;) och pappa fyllde år då, så han kom upp till malung och vi fikade och firade han. Sen senare åkte vi hem, då målningen va klar, för då fanns det inge mer färg så gick ju inte att göra så mycket mer, och plus att den affären som dom har färgen på var stängd.
Så vi åkte hem. Niklas kom hem till mig när jag kom hem och vi vart sittande vid tv hela kvällen typ. '
Ja som ni ser så har inget speciellt hänt, förutom att solen har vart framme nu i flera dagar vilket jag ger ett stort plus på! Fått lite färg på mig har jag ochså, lite röd på armarna nu, svider som fan.

Btw, vet ni vart jag ska imorgon, JO, till IKEA, fyfan så underbart, ska handla möbler och don till mitt nya rum som jag ska ha nere i källaren. GÖTT! och niklas har lovat att följa med och kika lite på don han med.
Puss på denna dag!!
Niklaseriksson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0