pimpong

ojojoj va dagarna går fort, inte skrivit på ett tag nu igen. Iaf så i fredags hade jag niklas och per lite fredagsmys :) på dagen va jag upp till malung med mamma tova och hennes kompis, jag körde dit och hem :) fast dock inte inne i själv malung. Åkte hem till niklas typ dirket vi kom hem från malung, gjorde iordning lite mat, pommes, kycklingfileér och beasås :) gött som fan. Sen kollade vi på hans och hennes som gick på tv och åt lite flöt, chips och ostbollar med cola och dipp :D
Lördagen va vi till tärry på lite studentkalas, eftersom hon tog studenten i onsdags. Va där i några timmar och åt mat och drack lite och hade allmänt trevligt :) hennes släktingaR och hennes närmsta vänner, vilket bestod av, sandra+hennes kille, jag+niklas, och baller höhö. senare på kvällen vart det järna vilket va väldigt trevlig och kul fast det regnade, men kul kväll iaf :))
och idag har vi inte gjort ett piss, sovit i nån timme nu på kvällen, och nu ska vi ner till mamma och se på bingo lotto med henne tror jag. slappdag :)

nikolaaause<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0