What can i saaaaaaay



gårdagen va bra =) Jag och niklas skjutsade upp jesper,jonas och hane till malung, rusade hem och in på selins för att äta lite mat som roger och kicki ville bjuda oss på nu när vi fått sommarlov :) När vi va klara åkte jag och niklas till karamellfabriken och hyrde en film som vi alla satt och kollade hemma i soffan vid niklas med lite godis. Spelade spel gjorde vi ochså, "med andra ord" hette de, rätt kul spel fkt. Sen åkte vi upp till malung igen för att åka lite varmv med jesper jonas martin hane och tärry som följde med oss upp. Såklart så åkte inte alla vi 7 pers i bilen samtidigt , höhö. Vid ett tiden drog vi hem, somnade i bilen gjorde jag ochså, trött och kallt usch. Kom hem runt 3, halv 4 tror jag. Somnade som en björn, och sovit som en björn har jag då gjort idag. Efter niklas vart på volvo med sin bil så åkte vi till äppelbo och just nu är han ute och fiskar med jonas och jag hoppas han kommer snart, miss him :D skulle vart med kamilla, men de vart inge av :/ nu ska jag ut och gå en lång promenad med mamma och stri lite med henne :)
Blir lugn kväll ikväll :) over and out, ni sak få en outfitt för första gången på min blogg på gårdagens kläder :)


Hillding ;) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0