ooh yeeah, you are so beautiful

hejhopp...
helgen va bra, fredagen va jag med niklas, tog de lugn såg på film osv.. Lördags morgon kom mamma och hömta mig vid niklas vidn typ tio tiden, för då skulle vi iväg till blge och shoppa, vart rusta först, hittade en hel del massa små stuff, bra att ha saker :)  Sen in på kupolen, va som yrahöns allihoppa, in på alla olika affärer och leta kläder, ja hittade en massa fint fkt.. t.ex skor, linnen, halsband,  parfym, leggins, väska, benvärmare, trosor, strumpor, marcara osv, vart en bra handling.. Nöjd som fan iaf. Sen hem, skynda sig at duscha, blåste håret, och rättsom de va så kände ja att nånting saknades, ja letade och letade efter vad som saknades, och då va de min plattång, va överallt och eltade, hitta fan inte den så fick ringa till kamilla så hon fick ta med sig sin plattång när hon skulle komma till mig, så ja började att locka mitt hår, sen kom hon som tur va, och då äntligen fick ja platta min korviga lugg :D haha

Gjorde mig klar, och sedan drog vi, och inte svara niklas på hans telefon, så vat lite nervös, ringde och fråga alla vart han va osv, och när vi kom in i vansbnro ringde han ochs a att han bara va inne vid grannen, haha. gud vilken tur säger ja då bara. så allt löste sig. Varken behira eller tärry kunde/ville inte vara med, så de vart bara ja och kamilla med killarna, men de va roligt de med, men hade velat att tärry vart med och druckit, men men, kan väl inte få som man vill jämt heller, haha.. kul va de iaf, ett tag, tills de vart så kallt att tånerna inte hade liv i sig, haha. Gick hem, bäddade till nille som skulle sova vid niklas, och sen kröp ja ner och la mig, medans dom satt kvar vid datorn och drack lite till.
pratade i sömnen, och drömde om behira och pata gjorde ja ochså, haha. sånt e livet ;D


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Ta kort på det du köpte och lägg in det på bloggen! :)

2009-03-30 @ 08:07:18
URL: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0