han jag aldrig släpper taget om <´3

usch, va dagen  har gått segt idag. Lärarna va sura/irriterade och griniga som satan, medans jag och johanna och nå mer va inne och åt typ upp deras jordgubbar, då vart dom ju mindre glada haha. Fick iaf reda på att jag fick G på köks provet som tur va, annars får man ju lov att vara med tvåorna en kväll i juni på nå mat grejjs, vilket jag verkligen inte vill..
kom hem från skolan vid halv 4, städade rummet lite, har nyss åtit mat, och snart ska jag iväg till vansbro och leka med malin som ja inte vart med på flera veckor vafan :)

nervös inför fredagen,vet fkt inte om allting är färdigt med allt jag ska ha, haha. Ska fixas lite ikväll :)
har inget spec att säga mer, så får bli ett kort litet inlägg iaf :)

N♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0