sunshine today :D

åhj så drygt de va imorse att komma upp, sten trött.. Men till slut vid kvart i nio gick jag upp oich gjorde mig klar och drog till bussen och väntade på den som va sen, öhj.. Sitter i skolan just nu med simon, sak sanrt ha matte, sen mat sen data sen svenska, och då ska vi nog ha köks provet, som inte kommer gå så bra, hur mkt som heslt att kunna :S usch..
IDag sak jag vara ute så mycket som möjligt när den för en gångs skulle är fint väder :D aja, nu ska vi nog dra, saknar min bejb som ligger hemma vid mig och sover ;) höhö.

har mycke skolarbete att göra och på freda är det bal ojojoj härregud, mycke som ska göras nu dom sista dagarna, alldelens för mycket :S haha




niklasss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0