bal :)

jaha, veckan har varit braseg och långtråkig faktisgt. haft prov, nationella prov, vart i kök och stressat osv, usch. Ifredags va vi ju på bal, ganska trevligt, men lite långtråkigt. Förstört ett par skor har jag gjort ochså, som inte ens va mina :S
Iaf, sov vid niklas tor-fre, behira ringde och väckte mig och tvinga med mig och sola med henne, så jag gjorde väl det, sen hem, duscha, grejja till håret som tog all tid som jag hade kvar typ, slängde på mig kl'änningen och sedan iväg med räggarbil med pappa och våran granne. Åkte nå varv runt byn,s en till flottaren där det vart en massa kort och massa folk, trevligt :) men va ju där ute i hettan i två timmar och tog kort innan vi fick gå in, så det vart lite tråkigt. Men men, vid 6 fick vi komma in och få mat, tre rätters, gansak gott, orkar dock inte bläddra upp vad det va vi åt, för de vet ja inte rkt. hah-
Aja, långkväll, men ganska trevlig :)
På lördags dagen kom behira och pata och vi gick och handlade mat och gick hem till behira och gjorde iordning taccos, smaskens :D haha. sen ¨åkte vi till äppelbo och badade i ticknäset, ujujuj så kallt det va, men tvingade i mig själv ;D
sen hem till niklas, och iväg till malung med tärry, va rätt tråkigt, och trött och slut va jag ochså, usch. kom hem vid 4 imorse typ. Runt elva,tolv imorse kom jesper och hane och väckte oss, och va så trött att jag skulle kunna ha sovit i en vecka kändes det som, haha. Idag har vi däremot inte gjort så mycket, fikat med niklas päron och sen for vi hem hit och fikade med mina päron, sen har han åkt hem nyss, får se om jag åker till han lite senare eller hur jag gör. Nu sak jag iaf gå hem till pappa för vi ska ut och köra lite bil :)
Denna vecka kommer bli låång, tråkigt, dryg och otäck.


Niklaseriksson♥

Jag har landat, för jag har ju dig, äntligen!

Framför mig, tror på orden, ur vår kärlekssång,
det har aldrig hänt mig förut nån gång.
Varje mening ger mig svar, så jag ber dig att lyssna på löftet jag har,
som en saga utan slut, älskar jag dig genom allt, vill vara nära livet ut,
mitt hjärta har funnit sin plats, jag vill alltid va föralltid du och jag.

Att vi står här, det betyder allt, allt som räknas just idag.
Ser en framtid, som jag tycker om,
och det har aldrig hänt mig förut nån gång!

Det du ger mig, läker sår, så jag ber dig att tro på de jag löftet du får,
som en saga utan slut, älskar jag dig genom allt,
vill va nära livet ut, mitt hjärta har funnit sin plats,
jag vill alltid va föralltid du och jag.

Å som jag är med dig, vill jag alltid va föralltid
som en saga, som är sann älskar jag dig genom allt.
Håll mig nära, ta min hand, mitt hjärta har funnit sin plats,
som en saga, utan slut,
evig trohet, hopp och kärlek ja det ska jag lova dig livet ut,
håll mig nära, ta min hand,
mitt hjärta har funnit sin plats, ja vill alltid va föralltid du och jaag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0