That will never end ^

♥ Niklaseriksson, finns verkligen ingen bättre!





hm.. Ja, idag har vi haft skrivning i hotell, 9 frågor, fast man skulle skriva ganska mycket för att fö de poängerna som stod breve frågar, och jag gjorde så gott jag kunde, och det kändes ganska bra fkt :) sen gick vi till station jag sofie julia och simon. Som tur va så va min lille Niklas i Malung för att köpa kostym, så ja hälsade på dom på en restaurang och sedan åkte med dom hem hit. Haft i silvershampo i huvvu har ja då, så är typ blå/grå slingor, jäävlar va fint. OR NOT!
nu sak jag göra mig klar och dra till älskling!


Tärrybärry, snälla kom hem och riv upp humöret som du är bäst på! saknar dig din lilla gräshoppa. Hoppas du har det bra och jäser för fullt på stranden och är lik en sån dära apa som brukar gå runt på stranden haha. <333


Båda ni två kan göra min dag till den dåligast dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0