hur ska jag hinna? :O

Nu har jag iaf pluggat på serveringsprovet som vi har påf redag. Skulle behöft plugga nån timme mer, men finns dock ingen ork till det. långa, sega dryga dagar i skolan, sen plugg hemma nu förtiden? är ju helt sjukt mycket som lär göras nu innan det är försent, vet inte vart jag sak ta vägen. prov och np hela tiden, fyfan. Ska iaf försöka hinna ikapp, så jag slipper ha massa rester kvar sen efter sommaren, kommer inte bli lätt, men om manv erkligen vill en sak, brukar det ju gå iaf , så får hoppas påd et bästa.. ´Snart kommer niklas ochså, går väl till pappa lite senare och sover där tror jag.
stackars pappi, tycker verkligen synd om dig, du är verkligen inte värd henne, du är värd en som du kan lita på och tar hand om dig som verkligen bryr sig om dig. för du är den bästa man kan ha!

hmm. sitter och tänker på balen, hur ska jag hinna med den mitt i allting, skor lär fixas, vet inte om den lär sys upp, kanske, beror på vilka skor jag hittar.
Hur ska man ha sminket?
Hur ska man ha håret?
åhj, nu är det mycket på nu i slutet av detta läsår.
wellwell, och sen är det dop på lördag, och inte vet jag vad jag ska ha på min för kläder. Blir tokig.
aja, nu tar vi en dag i dagen så får vi hoppas på det bästa ;)
Nu sak jag iaf gå ner till mamma och tova och ta en tekopp.
over and oooout.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0