ooops..

ojojoj, nu va de ett tag sen igen som jag uppdaterade, får bli lite kortfattat idag, har inte så mycket tid just nu.
I torsdags va det iaf 3 månader för mig och niklas :) Vid 12 tiden typ åkte vi till niklas mormor och hennes man Inge i venjan i deras stuga, riktigt mysigt. Fiskade, grillade, åkte båt åkte runt på älgshaffari, men såg fan ingen, så vi åkte hem igen till stugan. Skulle lägga i en mjäle i en liten vik, råkade ha av en sak på mjälen när vi skulle kasta i den, så den hamnade på botten, försökte få upp den dära jävla mjälen i flera timmar, men inte fan fick vi tag på den inte :P
I fredags hände inget spec, va med behira och pata på kvällen, drog till selins och åt en pizza och senare på kvällen vart de äppelbo på fest. kom hem igen till vansbro vuid halv 4, ööj så trött man va då. Va hem till mammsen och åt plankstek va vi iaf, senare på kvällen vart det glatjärn för min del med sandra och tärry, rätt trevlig kväll imellanåt, men vart va folket? haha
anyway, så sitter jag hemma just nu. har pluggat sen 3 idag, har ett köksprov imorgon, hur mycke som heslt att kunna och ja kan fan inte ett skit :S sen ringde jonas och baller och sa att dom satt fast i ett dike längst inne i en skog i äppelbo, så åkte dit och skulle hjälpa dom, men som tur va så hade dom ringt en annan som skulle hjälpa dom för så långt ner och helt ömöjligt egentligen att komma dit så kunde inte vi göra nånting åt saken mer än att stå och titta på och skratta, haha. bilder kommer snart :) så niklas skjutsa hem mig då med samma gång, för han skulle hem och byta däck till bilen och är snart på ingång hit som tur är :) nu sak jag gå ner och höra vad mamma strir om sen gå till pappa :)
over and ooooout ;)

pojken i livet jag aldrig lämnar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0