NP




Så fruktansvärt seg jag va i morse, trött och slut på allting. Men tvingade upp mig iaf, och in i duschen, vart iaf lite piggare. Sen åkte jag med Niklas ut till kiosken för att gå på bussen och han åkte till vansbro . Hade nationella prov idag i Engelska,  va så fruktansvärt nervös över nånting, vet inte rkt va det va, va nått som åkte runt i huvvu och störde mig, kunde inte koncentrara mig ett dugg, plus att simon inte kunde sitta still utan satt och gnissa på stolen i 3 år typ och stampa i marken, då vart ja så himla mycke mer nervösare och tappade bort mig helt, haha. Aja..
Men iaf så åkte vi hem med ett bussen, och sen jag kom hem har ja typ suttit här, har även diskat, hade så tråkigt att jag fick lov att slå på "Amy diamond- thank you" för att få upp stämningen i det ensamma köket, haha och sedan har jag pluggat lite, har hotell prov imorgon, usch.. Nu ska jag nog dra till pappa en vända och hämta nå kläder som jag har där, sen kommer Niklas lite senare när dom har spelat klar poker.
kanske skriver mer sen :)


hej så länge :)

btw, grattis till lilsven =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0