091101 halloween är över?

Gårdagen var okej, kunde ha vart bättre, men men.. var iallfall hemma vid niklas först, sen gick jag och kmailla till malin och sedan ut på byn och lite överallt. Små töntar som står mitt på byn och dricker och tror dom är så häftiga, folk som verkligen vill ha uppmärksamhet och ja, som tror att dom är något. Kan man hamna i nå bättre gäng? Öh nej? Öh, jo, uscch för sånt lär jag säga!
Idag vid ett gick vi upp och städade lite i niklas rum eftersom det såg ut som fan efter attt ha haft folk här igår. Sen vid två åkte vi till Malung till hans mormor först, stannade där i några timmar och åt lite mat fikade osv. Sen åkte vi till hans moster, och gratta hans kusin som hade fyllt år, och där vart det e massa fikande ochså. Och ja, dagen har bara gått ut på att ätit som en flodhäst och ätit massa flöt, så därför stannade vi till vid ok och köpte lite chips :)  Flötsöndagen! :)) Det gillar vi!  Men gillar mindre att det är fem dryga dagar i skolan förens vi får helg, och den helgen tänker jag bara ta det heeelt lugnt!

ja, det var allt jag hade och säga denna gång, roligt inlägg, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0