091108

vart en trevlig mysfredag igår :) Åt lite mat och satt och pratade med Niklas päron! Sen gick vi till OK och köpte lite flöt och myste oss ner och såg på "Sunes sommar" :)

Idag Har vi städat här öppe vid Niklas, vart riktigt fint och bra. (Y) Sen for vi till Äppelbo till mormor och morfar och fick oss lite mat, och såklart lite fika. Mysigt :) Sen vart det vansbro, hoppade av vid Malin och färgat hennes hår och haft lite trevligt och vart lite här och där. Sen nu sitter jag här "hemma" vid Niklas och väntar på attt han ska höra av sig så jag kan möta han.  Vad gör man inte för bästa pojken  ;)

Förresten, sa prästen, ni har väl inte glömt att det är fars dag imorgon va?! :) På tal om far, så lär jag tillbringa lite tid hemma med han imorgon etersom jag inte gjort det på ca två veckor och han jobbar i stockholm på veckorna.
Fått mig lite skuldkänslor känner jag :/ men men...

Vart väl ett tråkigt ointressant inlägg denna gång med :))

N <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0