15 november, grattis älskling :)

15 November är det idag, ja! Niklas fyller år idag, så jag och Per gratta han med frukost och tårta på sängen med en fin låt till födelsedags barnet som fyller 19 ;)  gissa låt? Jo, såklart Ja må han leva ut i hundrade år!
Ja, det hoppas jag han tyckte var en bra start på dagen, och det tror jag han tyckte ochså! Iallafall, så idag har vi spelat lite tv spel, lagat mat tills hans föräldrar kom hem vid 4 typ, kyckling och potatis i ugnen med en god härlig sås till, gottigott :) Sen efter det, gjorde jag iordning en tårta till min kära man, maräng botten med krossad daim i den vispade grädden, söt nog att få hål i alla tänderna man har i munnen iaf, haha.  Folket kom, och fika vart det ochså, riktigt mycket fika stod det framma, tre stycken olika tårtor och hundra tals olika kakor/bröd! Hann tyvär inte få en bild, men jag tror ni vet hur ett födelse kalas ser ut med fika och allt vad det är :))
Nu är kalaset slut, men det betyder inte att det är helt slut ;) Nu tar vi med oss vårt pick och pack och drar till sköna äppelbo :) tack och hej för idag :)

jag har världens bästa pojkvän <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0