17 novembeeer *

Morgon trött denna morgon med,  så går jag upp och sätter mig i tv soffan med mitt sköna morgon humör som inte är det bästa tsm med min syster och kollar på nicke nyyfiken. Iaf, så var jag hemma idag med. Kollat på pippi långstrump och gjort lite mat :)
Sitter just nu i sängen med mammas bärbara dator med nickenick brevid mig. ska strax lägga oss och sova.
Skola imorgon, är dock varken pigg eller pepp på det, men jag tror jag måste för att inte missa för mycket..
Sett på andra avenyn nyss, och det blir bara sämre och sämre tror jag? Men fortfarande lika spännande och töntigt. Stör mig på vissa människor, folk som går bakom ryggen, otrogna, ljuger osv. Haha, men fortfarande så himla bra program. Nog om allt idag, godnatt ;)

nickeklickpickdick, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0