18 november :) <3

sådär, åh va skönt. nyss tagit en lång promenad med mamma, tova och såklart ellen, och nu har jag kaffekoppen i ena handen och bullens korv i andra, och njuter och kikar runt lite överallt :) Tänkte plugga lite gran, men det hann jag inte med...  idag heller?! Skjuter upp och skjuter upp hela tiden, ska snart ta tag i min egen krage och skita i allt runt omkring mig och plugga, men inte idag, idag har jag bestämmt en mysig kväll med älskling! Lär får skryta (igen) vilken underbar pojkvän jag har. Tova är sjuk och jag lär va i skolan, och mamma och leif på jobbet, så han var hemma idag med tova i några timmar medans mamma jobbade. Åh så underbar han är. Fast att han hade mycke att göra så ställde han upp, det är en rikgit karl det, och min dessutom ;) HÖHÖ!

Annars, skola imorgon, restaurangen öppen och viltafton på fredag, ser dock inte fram emot det, men men, sånt e livet, sägs det. Nej nu ska jag sätta min och ratta iväg oss till Vansbro, och det är jag som är chaffören idag, (med) det tycker jag om!
 hejsvejjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0