2 November

Trött som jag var imorse, trampade jag och per iväg till skolan iaf, fast blev jag klev av vid buss station och han fortsatte till hans skola. Var rikgit kallt och verkligen blåsig, höstblåsigt. Ruskigt kallt! Kom till skolan, gick till parken och hade nån föreläsning. Tog våran lunch på napoli (pizzeria), jag lotta sofie och julia, flötigt, men gött ;)
Satt på samhällskunskapen vid 14.45, och det var redan mörkt ute, och inte nog med att det var mörkt, det kom snöade, eller snöblandat iaf! Iskallt, blött, slaskigt och helt grått.. 
Sitter och lyssnar på lite musik, och här springer mamma runt och dammsugar och är irriterad på dammsugarn.
Nej nu ska jag titta till djuren ge dom mat, och sen kommer niklas och då ska vi till pappa. Fast först ska jag hjälpa mamma med nånting på datorn.
Hejsvejjs för denna gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0