22 november

OJ! jaha, då skriver jag här igen da.. Eller igen, var väl inte sen i onsdags jag skrev sist, haha. Tar dagarna kortfattat iaf :)
I fredags hade vi våra viltafton i skolan, vilken innebar att vi hade restaurangen öppen och vilt, ja, vilddjurs kött att bjuda på, vilket var en höjdare, verkade det som! Jag fick gå lite tidigare än alla andra, bara för att min famor fyller år idag ( söndag ) men ville bjuda oss ( alla släktingar ) på mat fika och ja, kalas som sagt. Så dom var snälla och sa att jag fick gå, tack för det :) pappa niklas och robin var redan där när jag kom dit, plus min farmors släkt osv da. Fick oss god mat, go fika, bra underhållning av hennes syster och massa skratt och god dricka :) Trevlig kväll allt. Men kvällen var tydligen inte slut än, då när vi åkte hem vid elva. nej, då skulle vi med robin på fest till dala-järna. Ja, nog om det. Taxin tog oss hem, och vi satt och stre med pappa till typ fyra på morgonen, och sen gick vi och la oss, så det var verkligen en sen kväll, och absolut ingen tidig morgon, nej tvärtom.

Ja, lördagen kom, och vi gjorde inte så mycket till och börja med, tills pappa kom på förslaget att åka ner till vansbro och handla till tacos, så det gjorde vi :) dennis och madde kom lite senare och vi spelade lite spel tog nån öl och hade det trevligt. 9 månader med niklas ochså för den delen ♥ :)
Idag, söndag har vi inte gjort ett skit alls, gick ur sängen vid 3, tog oss lite tacos som var kvar sen igår, sen inte gjort ett skit alls. Nu blir det film och natten :)

Finns här för dig kära malin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0