30 november



Första advent igår och första december imorgon, herregud va fort det går! :O

Vaknade upp av min sköna huvudverk som jag har haft ända sen där dära jävla grissprutan togs. Men nu har den gått över, och det tackar och bockar jag väldigt mycket för! Råkade somna om och vaknade vid halv ett istället för att gå upp vid tio idag? aja, det var väldigt skönt att få sova och vila ut sig efter en dryg helg.
Har pluggat lite gran idag, skulle ha pluggat mycke mycke mer, men körde fast helt och har ingen aning om vad jag ska göra, vad jag ska träna på eller vad det var för prov som jag missa förra veckan, ja jag har en hel del att göra som jag ligger efter i. Men eftersom jag inte vet ett skit just nu om nånting, så tar jag och frågar dom andra i klassen imorgon och fixar och trixar till det!
Jag ska alldeles strax ta mig en promenad med Malin and talk about girl snaacks =) hoppas allt för dig ordnat upp sig! <3 
Sitter och längtar tills jag och min lilla prins ska få flytta ihop och inreda "våran" lägenhet och piffa till den så himla fin och mysig! Speciellt när det är vid jul, göra julmysigt och ha det mysig med tända ljus, ljusstakar, julstjärnor osv, glögg lukten, pepparkakorna osv, ååh vad jag längtar :))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0