4 november

Åh gud vilket fruktansvärt seg dag! Stannade hemma från skolan idag, pga, har lite ont i ryggen och då vill jag verkligen inte hålla på att pulsa i skogen en mil för att umgås? öh, nej.. Det har jag ingen lust med. Får se vad ryggen säger imorgon, om jag orkar gå till skolan och stå i köket och laga mat med ryggont? ja, vi får se, som sagt.
Det ända jag har gjort idag är att ha vart upp och ätit frukost sen har jag luggit i sängen med datorn framför mig, och niklas har pluggat. Han är nu vid dennis, och jag väntar på att mamma kommer hem så jag min lata fan kan få maten gjord :) Blir att följa med Niklas hem till han idag, och dagen kommer bestå av film och bara ta det heeelt lugnt! <Är i ett jobbigt "sluta göra" grej just nu, så jag håller mig lugn och gör det jag ska göra och gör allt det jag vill :) känns faktiskt riktigt bra!

Ligger och lyssnar på mina lugna favoriter, vilket vill säga :

kurt nilsen - Never easy och Rise to the occasion. 
Ronan keating-when you say nothing at all.
Secondhand serenade - fall for you, mm.
Ulf lundell
Erik Hassle - hurtful och wanna be loved by you!
och såklart Lars winnerbäck!

Men nu lär jag väl gå upp ur min goa säng och göra klart allt! Känns som jag skulle kunna ligga här hela dagen.. Skulle vart väldigt skönt :)


Niklas Eriksson, jag älskar dig! Du får mig alltid på bra humör, hur jag än mår/tänker. Du finns alltid breve mig, och finns där för mig, och lika så, jag för dig!  Varje gång då du inte är med mig känns det alltid tomt och helt ensamt. För det är du som gör mig och mina dagar till de bästa! Jag älskar verkligen dig, och jag hoppas du förstår det på riktigt! Du 'är det bästa som hänt mig älskade gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0