Fredag den 13 November

Ja, Fredag den 13:e idag! Inge konstigt har hänt, dagen har varit som vanligt än så länge iaf :) Hade restaurangen öppen idag, jag fick äran att vara Hovmästare. Gick bra, men sa lite fel två gånger, så fick mig ett litet gott skratt, haha. Slutade vid två, åkte hem, gjorde mig klar, packade väskan och då kom pappa och hämta mig och vi drog till vansbro och hämtade min käraste och satt oss på selins och tog oss en god bit. För min del vart det "Husets plankstek" den var riktigt god! NU sitter vi vid niklas, hoppas på en rolig kväll och inte en långsam och tråkig kväll! Kanske Marie kikar förbi? GÄRNA! 
Förresten så fyller Sofie Ilar år idag, så grattis till dig bruden! :)
Jaha, vad ska man göra? Inge roligt folk här och det ser ut som det blir en tråkig kväll om inte annat. Tack och hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0