091002 Fredag =)

Åh idag är det fredag, gud va skönt!
Min morgon va helt underbart skön, låg och hade znoosen på, på min mobil och somna om, vakna ssomna om och låg och prata med älskling ett tag :)  Vid halv elva gick vi upp, gjorde mig iordning och niklas satt sig och pluggade och sen gick jag till tåget för att åka hit till malung. Och nu sitter vi här, jag och fanny och bara tar det lugnt, för vi som ska vara i servisen börjar två och dom i köket har redan börjat. Klockan sex kommer alla gäster och då ska dom ha mat allihoppa och hej och hå vilken röra det kommer bli, är 60 gäster som kommer plus att nå estet band ska spela här :O   Men men, hoppas det smider på och går fort så vi får komma hem rätt så tidigt, för ikväll blir det mys med älsklingen :) längtar! Älskar dig gubben, du är det bästa som finns! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0