091013

"om du lämnade mig nu" Är en väldig fin låt och text från våran kära Lars Winnerbäck!

nej, nu har jag hört nog på klickande på både musen och tangentbordet, nu orkar jag inte sitta här med. Synd att det inte blev som jag hade tänkt, för då hade jag ju fått lite friskluft, men men, det finns bara mig själv att skylla på. Nu ska jag se ifall niklas är färdig så vi kan dra till äppelbo. Vad som händer ikväll det vet jag inte, ta det lugnt och se på film kanske, och inte sitta vid en dator, tack! Låter skönt! Kanske madde och dennis vill leka :) nog om allt, hejdå!

Grattis till körkortet baller :)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Haha, jag tror inte du fattar vad söt den vovsen är. Jag är kär alltså! Han är så sööööööt och liiiiiten. Som en liten nalle (A)

2009-10-14 @ 11:32:05
URL: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0