091017 lördag kväll, paarty :)

jaha, kvällen kom fast att dagen var fruktansvärt seg. Nu sitter jag och lyssnar på musik och Tias och älskling strir om nått oviktigt om travian.
Jag hoppas malin har något att erbjuda senare. Tills dess sitter vi här och tar det lite lugnt med en drink i handen fast jag känner mig inte så pigg, men jag ska allt se till att ha roligt iaf och försöka bli pepp.  ;) synd att min kära vän kamilla inte är här för hon kan om någon få mig på det bästa humöret, helt klart! Men hon är tyvär inte här, men jag ska göra det bästa av situationen! :) hoppas kvällen blir kuuul :)

Annars känner jag mig rätt glad, vill verkligen att det ska bli bättre mellan oss. Vi var ju som en person förut och kunde dela allt tsm, och kunde prata med varann om verkligen allt och vii fanns där vad som än hade hänt, och rättsom det var tog allt slut. Jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0