091020

ojojoj, dagarna går så fort och jag har verkligen inte haft tid att plugga. Igår pluggade jag hela dagen på samhällskunskap, fick läsa och läsa och läsa igenom kapitlet, men forstod INGENTING. LTrög i huvudet? Ja, det är jag. Och det är inte lätt att förstå någonting som man tycker är tråkigt. JAg tycker iaf inte det. Lättare om man va intresserad av det man pluggade/gjorde, då skulle det gå in i huvudet lättare. Men aja, hade provet idag och klarade det halft som halft, G-. Är ju ett G iaf, så det får jag väl nöja mig med.  Sen idag har jag pluggat psykologi, det är lite roligt faktiskt, så det är lättare att få in i huvudet och förstå :) Har prov imorgon, hoppas det går braa! Vill ha allting gjort nu så jag kan slippa tänka på läxor över helgen.

Har att göra:
* Psykologi prov imorgon.
* Renskriva två saker som jag har i på svenska.
* Naturkunskap? nå korta svar på nå frågor som jag bara skjutit upp.
* Kanske religion.
Annars, så ska jag och kamilla ut och ta en promenad och ta vårat "tjejsnack" :)

Ska försöka hinna med allt imorgon, vore så skönt att få det gjort. Naturkunskaps frågorna kan jag nog fixa imorgon på lektionen och lika så religionen om jag har nå saker kvar att göra vill säga.



Älskling, 8 månader imorgon :) I love you baby!




 

Niklas Eriksson ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0