091028

Jaha, försov mig lite imorse, åkte med nio bussen till skolan. Hann med att ha religion en halv timme, sen idrott och sen naturkunskap, och sen var dagen slut vid halv tre, sköönt :) Skulle haft psykologi till 16.15, men gubben har nya ideer,och vi har bara psykologi nu för tiden på måndagar bara! Väldigt skönt.
Niklas skulle skjutsa jonas till yttermalung för att hämta hans bil så han hämtade mig med samma veva :)
Gjorde lite mat och var upp till pappa och greja och snygga till det lite eftersom vi vart där och stökat och lortat ner, haha. Nej, nu ska vi ta oss en kaffe kupp och sedan blir det lite plugg :)

Åh, jag gruvar mig inför imorgon :( servering hela dagen, plus att det är öppet hus, och det börjar vid halv sju så vi här ifrån lär vara kvar i skolan hela dagen tills det är slut,. Härligt! :O nej usch, så sint jag blir :P

Tur att det är fredag snart iallafall, så himla skönt :) och inte vilket helg som helst utan halloween (alla helgons dag) med andra ord, hehe. nej, tråkigt inlägg hejdå!


Niklas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0