091011



JAAA! ska nog kanske få en sån här mobil av pappa, gött! Min mobil är typ helt cp! 8 mp på kameran, hääärligt ;D
men skulle iaf vilja haft en system kamera (A)
  • måste ladda den varje natt för att kunna ha batteri som räcker en hel dag.
  • Kan knappt lägga in bilder till datorn
  • kan inte ens ta kort utan att dom blir suddiga
  • kan inte lyssna på musik i headsett
Så ja, varför vill jag inte ha en ny mobil tro? :P
Men den mobilen jag har nu är som mitt liv, alla bilder och minnen finns i den. Mina underbara sms jag fått, bra musik, men framför allt bilderna som verkligen är från varje dag typ, fest, kompisar, älskling, mina djur osv. Så lär lägga in bilderna på min dator, och sedan lägga in dom bilderna från datorn till ett minne så jag alltid har kvar dom ifall datorn en dag ochså skulle pajja (som den gjorde för ett tag sen)

Kommentarer
Postat av: m

tack. va bra! =)

2009-10-11 @ 19:51:44
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0