091012

Sanna sov vid mig inatt, trevligt :) såg på lite tv och bara tog det lugnt. Mysigt!
sen idag var vi ute med hundarna ( ellen och roffä ) och gick en lång promenad, sen hem åt lite mat och fikade med mamma och mormor och kollade i min skolkatalog som kommit,  kulkul :)inte gjort så mycket annat än att tagit det helt lugnt vilket var himla skönt!

just nu sitte jag och min kära härre vid pappa och han pluggar och jag sitter och stör och kollar på olika sidor med kläder :) Vill åka iväg och ha hur mycket pengar som helst och bara shoppa och kunna ha råd med allt man ville ha. Tänk om man ändu kunde vara riiiiiik! :O



jag tycker så förfärligt mkt om dig niklas :D  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0