091003

Hej och hå, i det grå :( Regn regn regn och ännu mera regn kommer det ner från den
gråa himlen som inte har en aning om vad sol betyder verkar det som.
Fast det kan behövas med ett sånt här dåligt höst väder ibland, för då blir man inne och myser en hel dag och orkar inte göra ett skit, bra dega och mysa, hehe

Igår hade vi våran "fisk och skaldjurs afton" och gud va timmarna gick segt då när gästerna kom, innan gick de hur fort som helst och alla va på bra humör, iaf jag, kände mig jätte glad och positiv. Vilket kändes skönt! :)
Eftersom dom i köket blev klara innan oss i serveringen och (jag som stod i disken) så fick linnea ta över efter mig vid disken för jag fick lov att åka hem, åkte med sofie :) tack så himla mycket Linnea iaf! =) För annars hade jag inte tagit mig hem, men tack iaf =) väldigt snällt!
Åkte direkt hem till Niklas, la oss i badet och myste med lite vin, gud så härligt. Sen gick vi och la oss, och sov till tolv idag, vilket var jävligt skönt att bara få sova ut efter en dryg dag igår. Käkat pizza och bara degat.

Nej nu får det vara nog, ska försöka få in lite prov i huvudet. HAr tre prov denna vecka, bläää!

♥ du där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0