Tisdag kväll, vilket betyder ANDRA AVENYN!

Usch så trött jag var imorse. Ville helst ligga kvar under det stora sköna duntäcket och mysa, men fick lov att gå upp och åka till skolan och vara duktig och göra prov. (sammhällskunskap, hoppas att jag klarade det)
Åh va skönt att ha all jobb i svenskan helt avklarad, tack vare lotta <3 Fan så skönt. Fast ska bara renskriva allting!
Imorgon har vi våran sista dag med alkoholhantering.
Riktigt spännande faktiskt. Förra gången fick vi veta en hel del om alkohol, plus hur man hanterar det och hur man serverar (om man får servera en person som är för full osv) Men va så drygt att bara sitta från 08.15-ca16.00 och lyssna på en skånegubbe som pratade, men det gick väl bara man koncentrerade sig. Imorgon ska vi ha prov på att de som vi pratade om förra gången, hoppas det går bra. Fick nå häfte om det vi pratade om så ska öva på det snart :) och imorgon ska vi få lyssna på en expert om narkotika fast före det ska vi göra provet.

min helg vart väldigt lugn iaf, vilkeet var välldigt skönt. Kände mig utvilad igår vilket inte är ofta, men som var hmla skönt. Får se vad den kommande helgen har att erbjuda =)

niklas ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0