....

såg på idol nyss, fast dock bara vem som sitter fast och vem som sitter löst, och vem som helst får åka utom rabih och tove, och så fort jag såg att ingen av dom satt löst så gick jag och gjorde nått annat. Fan va bra att dom två inte satt löst, men är rädd för att rabih åker snart, vet dock inte varför jag känner så, men det känns så.
Ja, som ni ser är vi i vansbro än och har ännu inte tagit tummen ur röva och åkt än, men är nog påväg nu som det verkar vilket betyder tummen upp ;) har lite huvudverk, men jag försöker försämmra det genom alkohol vilket jag tror inte kommer gå den vägen jag vill, men men, nu ska vi iallafall åka till äppelbo och ha det roligt!

Jag har världens bästa pojkvän, jag älskar han mest av allt!  Pusshejs :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0