090924

Hm, sitter i skolan. HAr precis slutat eller ja för en halvtimme sen. Väntar på bussen som går halv 4 typ.
Idag skulle vi haft kök, men vart inte så vi hade ist helene och lina i restaurangen och har repeterat lite gran om hur borden ska se ut när vi har restaurangen öppen osv. Sen har vi tränat på att öppnat vin flaskor så vi kan det sen på fredag då vi ska servera gästerna, och vi ska öppa vin flaskorna vid bordet, så det lär väl se "snyggt ut" haha. Åh känner mig så himla lättnad, fick precis reda på att hon som ska stå i disken då på fredag då vi har afton inte kan stå i disken för hon hade ont i ryggen, så jag ska få stå där ist :D känns så himlka skönt, för jag tycker verkligen inte om att servera folk och hålla på med pengar osv. Men disken är väl inte heller någon höjdare, men jag står hellre där än att servera massa folk, och göra fel och blablabla..
Som ni kanske inte vet så ska vi ha "Fisk och skaldjurs afton" nästa fredag. Redan full satt hela restaurangen, så usch va mycket folk det kommer. Så jag är väldigt glad över att jag slipper stå där ute och trampa och servera och krångla, haha :D

Nej nu ska vi spela lite kort tills bussen kommer, sen hem och äta lite och va med tova tror jag, sen leka med niklas, och sen kanske gå och träffa malin en stund om hon har tid :)

usch, tråkigt inlägg, jag vet! :/

Jag älskar dig finaste niklas eriksson! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0