090930

Jaha, onsdag kväll.. Och det blir bara kallare och kallare utan för min dörr.

Gick upp 7 imorse, gjorde mig klar och sen gick jag ut till vägen för att bli upphämtad av misterbister
och i bilen var såklart mina kära vänner Marie, Sofie och Julia :)
KOm fram till kvart över 8 iaf, och då hade vi alkoholhantering från 08:30-16.15 drygt som satan.
Speciellt att sitta och lyssna på en gammal skåning hela tiden typ, och då och då pratade b.la poliser och sen en till knasig gubbe. Men var rätt intressant, men dryg och lång dag som fan.

Åkte hem iaf, gjorde en riktigt god pastasallad och bara tog det lugnt. Sen kom nikkenyfiken och vi drog upp till pappa och va med han och åt lite kvällsmacka och sen åkte vi hit :)

Ska vara i köket imorgon och förbereda till På freda kväll då vi ska ha kvälls öppet.
"fisk och skaldjurs afton" börjar kl 14.00 och alla gäster kommer vid 6 och hoppas att gästerna går tidigt så vi får åka hem rätt tidigt iaf, och då blir det Fredagsmys med älskling eftersom han ska bort på lördag :( buhu!

Hur som helst ska jag göra mig klar för kvällen och sova nu :)

Godnaaatt.

Älskade hjärtat, du är det finaste jag vet.



Kamilla, jag finns här för dig bästa du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0