trött dag idag!

God morgon på er allesammans :) Idag är jag förjävligt trött, så jag sitter och försöker bli piggare av kaffe. Hade nyss psykologi, men fick sluta tidigare, skööönt! Snart har vi Turism, (tror jag) vilket inte är så kul, är inte rkt färdig med dom dära frågorna vi fick förut, men för försöka med det idag. Sen mat sen svenska och sedan sammhällskunskap sen slutar vi! gött! Får se vad som sker idag om jag följer med dom till blge eller om jag inte hinner. Aja, blir en lugn hemma kväll ikväll med en tefest med mamma och niklas.

Igår hade vi en myspys kväll hemma vid Niklas, och hans bror va såklart med. Såg på en skit bra film som va på 4:an "kommisarien och havet" tror jag den hette, skit bra och spännande film!
Kunde dock inte somna när den tagit slut, utan låg och vre och vände och bökade som en tok och inte nog med de, jag hade en ögonfrans i ögat med mascara på som jag låg och va helt cp på, fan va drygt det var!

nej nu får det va bra för denna gång, hejsvejs!

niklas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0